Inbjudan till årsmöte för Dalarnas Spelmansförbund

Årsmöte för Dalarnas Spelmansförbund

Lördag 18 september kl. 15.00

Klockargården, Tällberg

Årets årsmöte är som bekant senarelagt i år p.g.a. pandemin. När restriktionerna nu lättat kan vi bjuda in till ett regelrätt årsmöte. Naturligtvis kommer Folkhälsomyndighetens råd och rekommendationer att följas. Därför är det obligatorisk anmälan till årsmötet (se nedan).

Årsmötet hålls i Kultursalongen i anrika Hotell Klockargården, Tällberg. Valet av lokal för årsmötet hänger samman med vår förhoppning att nästa år kunna arrangera förbundets höststämma just där.

Vi hoppas på god uppslutning till årsmötet från enskilda medlemmar och representanter för lag och sektioner. Kultursalongen tar 300 deltagare ett normalår, så det finns plats att hålla säkerhetsavstånd.

Dalarnas Spelmansförbund arrangerar ingen aktivitet och inget program utöver årsmötet.

Hotell Klockargården har ett middagserbjudande och ett logierbjudande för spelmansförbundets medlemmar i anslutning till årsmötet. Erbjudandet hittar du här.

Obligatorisk anmälan till årsmötet: Hotell Klockargårdens reception, tel. 0247 – 502 60 reception.klockargarden@firsthotels.se

Välkommen!

Styrelsen för Dalarnas Spelmansförbund