Kallelse till årsmöte

Årsmöte för Dalarnas Spelmansförbund
Lördag 19 mars kl. 16.00
Hotell Lerdalshöjden, Rättvik
Dalarnas Spelmansförbund bjuder in till årsmöte 2022 på Hotell Lerdalshöjden. Lerdalsstämman är inställd, men DSF håller årsmöte som planerat. Efter årsmötet samlas de som vill och kan till gemensam middag på hotellet (se nedan). Vi har sedan möjlighet att spela tillsammans i hotellets allmänna lokaler (ej på rummen). Serveringar stänger 01.00.
Vi hoppas på god uppslutning till årsmötet från enskilda medlemmar och representanter för lag och sektioner. Årsmöteshandlingar kommer att finnas på plats i lokalen.
Dalarnas Spelmansförbund arrangerar ingen aktivitet och inget program utöver årsmötet.
Hotell Lerdalshöjden har ett middagserbjudande och ett logierbjudande för spelmansförbundets medlemmar.
• Trerätters middag 525:-
• Logi 850:- per rum oavsett enkel eller dubbel. Priset är per natt och inklusive frukost.
Bokning middag och logi: Hotell Lerdalshöjden tel. 0248-51150 info@lerdalshojden.se
www.lerdalshojden.se

Välkommen!