Påminnelse om betalning!

Vi ser att det är många som inte har betalat sin medlemsavgift till Spelmansförbundet för 2022, men vi tror att ni vill fortsätta vara medlem i Dalarnas spelmansförbund och att det har blivit en miss i betalningen.
Det är nu dags att skicka ut sommarnumret av Spelmannen och med den entrébiljetten till Bingsjöstämman. Det gick ut en faktura i januari och en påminnelse i mars, nu har det gått ut ytterligare en påminnelse. Har du angett en e-postadress så kommer fakturan där i annat fall kommer den med papperspost. Vi vill be er att kolla om ni verkligen har betalat, vi kommer att plocka bort obetalda medlemmar från registret och därmed upphör även eventuell försäkring.

Välkommen med din betalning, vi hoppas och tror att du vill fortsätta vara medlem i spelmansförbundet.